Az Állapotfelmérés ugyanazokat a vizsgálatokat, ellenőrzéseket tartalmazza mint a Műszaki Vizsga.
Ha 30 napon belül lejár autód műszaki vizsgájának érvényessége, vagy autót vennél, vettél, eladnál és érdekel műszaki állapota, hozd el hozzánk Állapotfelmérésre.
Ugyanazokkal a berendezésekkel, műszerekkel megvizsgáljuk, ellenőrizzük mint a hatósági eljárás során, azaz a Műszaki Vizsgán.
Ha esetleg valamilyen hibát, hibákat találunk, akkor azt az állapotfelmérő lapra részletesen leírjuk. Te pedig pontosan tudni fogod, hogy az autódon mit kell kijavítani, kijavíttatni.
Az általunk biztosított technológiának köszönhetően az Állapotfelmérés kevesebb mint egy órát vesz igénybe.
Az Állapotfelmérés lépésről lépésre
- Időpont egyeztetés, Bejelentkezés
- OBD hibakód olvasás
- Környezetvédelmi ellenőrzés
- Görgős fékpadon fékmérés
- Lengéscsillapító vizsgálat
- Hidropneumatikus mozgatópadon futómű ellenőrzés
- Kipufogórendszer ellenőrzése
- Világító és fényjelző berendezések ellenőrzése
- Fényszóró beállításának ellenőrzés
- Ablaktörlő, mosó, páramentesítő, hangjelző berendezések ellenőrzése
- Ülések, biztonsági övek ellenőrzése
- Vizuális karosszéria vizsgálat
- Gumiabroncs profil mélységmérés
Állapotfelmérés részletes leírása
Időpont egyeztetés, Bejelentkezés
Vedd fel velünk a kapcsolatot, telefonon: 06-56-452-275; 06-20-500-0094, személyesen, vagy akár emailben és egyeztess velünk időpontot. Ez fontos, mert egyre többször előfordul, hogy már napokkal előre telítődnek az időpontok.
Környezetvédelmi ellenőrzés
A 77/2009(XII.15) KHEM - IRM -KvVM rendelet alapján végezzük.
Alapjárati CO koncentráció, gyári érték hiányában megengedhető legnagyobb értéke | |
---|---|
Jármű csoport | CO (V/V %) |
négyütemű katalizátoros jármű | 1,0 CO% |
1978 január 1. előtt gyártott négyütemű jármű | 6,0 CO% |
1987 január 1. előtt gyártott egyéb négyütemű | 6,0 CO% |
1987 január 1. után gyártott egyéb négyütemű | 4,5 CO% |
Kétütemű jármű | 2,5 CO% |
Kétütemű katalaizátoros jármű | 1,5 CO% |
Alapjárati fordulatszámon a koncentráció megengedhető legnagyobb értéke | |
---|---|
Jármű csoport | CO (V/V %) |
2002. július 1-je előtt gyártott | 0,5 CO% |
2002. június 30-a után gyártott | 0,3 CO% |
Emelt fordulatszámon a koncentráció megenengedhető legnagyobb értéke | |
2002. július 1-je előtt gyártott | 0,3 CO% |
2002. június 30-a után gyártott | 0,2 CO% |
Alapjárati és emelt fordulatszámon a koncentráció megengedhető legnagyobb értéke | |
---|---|
Jármű csoport | CO (V/V %) |
2002. július 1-je előtt gyártott | 0,3 CO% |
2002. június 30-a után gyártott | 0,2 CO% |
Alapjáratról történő, teljes töltéses szabadgyorsítással | |
---|---|
Jármű csoport | fényelnyelés |
2006. október 1. előtti első alkalommal forgalomba helyezett járművek esetén | 2,5 [m-1] |
2006. október 1. utáni első alkalommal forgalomba helyezett járművek esetén | 1,5 [m-1] |
Görgős fékpadon fékmérés
Az M1 és N1 kategóriájú gépjárművek esetén
Az első tengelyen a két oldal között fékerőben az eltérés 20%, a kerekekénti ingadozás 30 % lehet.
A hátsó tengelyen a két oldal között fékerőben az eltérés 30%, a kerekekénti ingadozás 30 % lehet.
A rögzítőfék esetében a két oldal között fékerőben az eltérés 30% lehet.
Műszaki Vizsgán nem feltétel a megfelelő fékpofa vastagság, ha a fékmérés eredménye megfelelő, az autó megfelel.
Ezért csak a műszaki vizsga miatt nem kell fékbetéteket, féktárcsát cserélni.